Facebook

Galerie

A 27-a serie de stagii de practică

Dacă ești student la o facultate cu profil economic și/sau administrativ din centrul universitar București și te gândești cu seriozitate la parcursul tău profesional, oportunitățile de practică generate prin proiectul „Măsuri active pentru susținerea inserției pe piața muncii a studenților de la profilurile științe economice și administrative" pot reprezenta șansa ta de a experimenta un mediu de lucru real și de a lua decizii informate asupra carierei tale.

Timp de 2 ani, 2012-2013, prin acest proiect vor fi facilitate 250 de oportunități de practică în companii private și instituții de stat ce au profilul de activitate sau desfășoară activități cu profil economico-administrativ. Periodic vor fi lansate apeluri de înscriere pentru studenții care doresc să desfășoare aceste stagii de practică, fiind precizate toate detaliile necesare.

Acest apel de înscrieri este pentru 15 stagii de practică și se desfășoară în perioada 25-30 aprilie 2013. Studenții interesați această oportunitate de practică sunt rugați să trimită CV-ul în format Europass la adresa  Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.. Studenții selectați vor fi contactați în cel mult 48 de ore pentru a afla detalii privind pașii următori.

IMPORTANT

  • Subiectul email-ului prin care va fi trimis CV-ul trebuie să cuprindă numele companiei sau instituţiei pentru care optează studentul;
  • Sunt rugaţi să se înscrie numai studenţii interesaţi în mod real să facă respectivul stagiu de practică.

Condițiile minimale pe care trebuie să le îndeplinească studenții ce se înscriu sunt:

  • Student la o facultate de profil economic sau administrativ
  • Student din ciclul licență
  • Student înmatriculat la un program de studii acrediat sau autorizat
  • Studentul să nu fi participat la un alt stagiu de practică similar finanţat prin POSDRU 2.1
  • Studentul să nu fie sau să nu fi fost angajat pe un post cu profil economic sau administrativ
  • Cetățean român, înmatriculat la o instituție de învățământ superior în regiunea București-Ilfov

Începe-ți cariera prin aceste oportunități de practică:

1. Companie/instituțieAdecco - Departamentul Recrutare (prezentare și rol): Grupul Adecco este lider mondial in furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim au la bază 50 de ani de experiență și cunoștințe, acumulate de-a lungul timpului, metode si tehnici moderne de lucru, cunoașterea pieței din România și înțelegerea clară a nevoilor clienților. Cream noi soluții pentru clienții noștri, in vederea eficientizării proceselor de resurse umane și de reducere a costurilor. Departamentul de recrutare (Permanent Placement) oferă clienților noștri servicii prin care să își simplifice procesele de angajare. Consultanții noștri dezvoltă parteneriate, pentru selectarea și recrutarea celor mai buni candidați de pe piața forței de muncă in funcție de nevoile și solicitările clienților, asigurându-se totodată de plasarea unor candidați care să performeze și să se dezvolte profesional în mediul organizațional al companiei client.
logo adeccoNumăr studenți: 15
Profil: 10 studenți Dept. Administrativ - stagiul de practică se va desfășura la sediul Adecco și va cuprinde următoarele activități:
- suport pentru întocmire și postare anunț job
- pre-screening CV-uri în funcție de criteriile stabilite împreună cu consultantul Adecco
- participarea în cadrul interviurilor susținute de consultantul Adecco
- introducere CV-uri în baza de date Adecco
5 studenți Dept. Resurse Umane - descrierea activității de practică:
Stagiul de practică se va desfășura la sediul Adecco și va cuprinde următoarele activități:
- Suport pentru întocmirea și actualizarea dosarelor de personal
- Suport pentru întocmire pontaje lunare
- Suport pentru întocmire adeverințe
- Centralizare cereri concediu
- Legislația muncii
Durată stagiu de practică: 90h

  „Măsuri active pentru susținerea inserției pe piața muncii a studenților de la profilurile științe economice și administrative" este un proiect co-finanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, axa prioritară 2 („Corelarea învăţării pe tot parcursul vieţii cu piaţa muncii"), domeniul major de intervenţie 2.1 („Tranziţia de la şcoală la viaţa activă") și este implementat de Universitatea din București în parteneriat cu Asociația Team Work și MMM Consulting.

Pentru detalii sau întrebări ne puteți contacta pe adresa Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea..

© 2017 Facultatea de Administratie si Afaceri, Universitatea Bucuresti
Admin Site : Conf.Univ.Dr. Olteanu Cosmin