Facebook

Galerie

Acordarea burselor de studiu suplimentare pentru FAA

 

 
Comisia de burse s-a întrunit in data de 7 martie 2017, la sediul Facultăţii de Administraţie şi Afaceri, in vederea finalizării procesului de acordare a burselor suplimentare. 

Comisia a stabilit faptul că noile burse vor fi acordate în conformitate cu metodologia de selecție și cu listele de candidați de la începutul anului universitar, tinând cont de precizările incluse în Decizia nr 25/18.01.2017 a Universității din București. Totodată, Comisia a luat în considerare precizările aduse de OMEN 3392/2017. În ceea ce privește aplicarea art. 18 (3) din OMEN 3392/2017, Comisia a decis să acorde un singur tip de bursă fiecărui student.
 
Contestații se primesc la secretariatul FAA, până la data de 08.03.2017, ora 16.00.
 
Studenții declarați admiși pentru semestrul II vor depune la secretariatul facultății sau vor trimite pe email (Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.) extrasul de cont al beneficiarului bursei care să indice codul IBAN către care se va plăti bursa (in cazul in care nu a fost depus odată cu cererea de bursă).

 

 
 
© 2017 Facultatea de Administratie si Afaceri, Universitatea Bucuresti
Admin Site : Conf.Univ.Dr. Olteanu Cosmin